Gün içerisinde 3, 4 kere oluyor çok sertleşiyor toplanıyor gibi oluyor normal mi
Bizimde çok oluyor 32+3 bizde ama bi sorun yok diyor doktorumuz
Haticealp teşekkürler
Mavi5454 4 gün sonra nts ye girmeye basliyicaz bakalim o zamandan sonra ne olacak