Mutlulukkk Srny77 ben son zamanlarima karar oyleydim. Son 2 gunde bile devlet ve ozel arasnda kararsz kaldiim 😂 41de devlete gttm 41+1de ozele gidip sezryann oldum. Tek degilsin korkma 😂 kiiii ben bu surece kadar ohoo kac doktor gezindim