hvvcngr
Çok şükür bebeğim doğdu . Öncelikle arkadaşlar sancı çekmek gerçekten çok zormuş 02.12.2018 günü sabaha karşı çekmiş olduğum sancım 7-8 dakikada birdi annem kalkıp yanıma geldi eşimi de uyandırıp hastaneye gittik Doğumun Antalya vitale hastanesinde doktor Taner kılıç tarafından gerçekleştirildi kendisi çok iyi bir insan başından sonuna kadar her an beni destekledi onun sayesinde normal Doğum yaparak bebeğim 3 kilo 800 gr dünyaya geldi alttan biraz dikiş atıldı ama o kadar olur Allah herkese nasip etsin biraz sancı ve suni sancıyla 10 dk sürmeden çocuğum emiri kucağıma aldım Allah hepinizden razı olsun bu sayfa sayesinde çok şeyler öğrendim ...( normal Doğum yapmak için bol bol merdiven çıkmak plates topu ve yürüyüş yapmayı ihmal etmeyin) bana dua edin çocuğum doğdu ama sütüm gelmedi Hale'n :(
MugeIk
Gözünüz aydın 🤗 allah analı babalı büyütsün 🤗
Buseayazerdgn
Gozun aydin rezene cayi ic sutunu artir insallah Allah anali babali buyutsun
hvvcngr
Allah razı olsun