34+5 günlük hamileyim ikinci gebeliğim bebek hareket ettikçe sadece sol kasıkta acayip bir ağrı oluyor ve geçiyor bu durumu yaşıyan var mı ilk gebeliğim sezeryan doğum ağrısı sancısı nedir bilmem aslında ilk çocuğumda bu haftalarda oğlum pek hareket bile etmediğinden onu bile bilmem bu bebeğim baya hareketli diye midir bilmiyorum tecrübelerinize sığınıyorum aynı durumu yaşıyan var mı nedendir