Mervemerve45 Su an 36+3 üm. Bugün bebeğimin hareketini hissetmedim sadece ara ara karnımda sertleşme oldu. İşteyim. Uzanamıyorum. Hastaneye gitmem gerekir mi yoksa son haftalar olduğu için mi böyle