Gulnur_0606 Geçmiş olsun canım,hafta sonu sürekli böyleydim. Tansiyonum 19 a fırlamış,doktorum biraz biseyler ye yeniden ölç eğer böyle çıkarsa hemen hastaneye geliyosun dedi. Çok şükür düzeldi dün gece ama yine ara ara baş ağrısı oluyor,bende bide kist var beynimde. Doktorum onun da etkisi vardır dedi. Bugün kontrole gittim, magnezyum ve D vitamini verdi. Akşam vitamine basliycam. Kan aldı,idrar kültürü aldı artık bakılacak. Umarım problem çıkmaz. Sen de dinlen sürekli,türk kahvesi iyi geliyor bak bitter çikolata ye 1 kare yanında,ağrı azaltma özelliği sayesinde geçer inşallah. Geçmezse de mutlaka hastaneye görün,derim.