Kızlar 8+3 haftalık hamileyim. Bugün folik asit içerken ilk defa aç karnına içtim ve 10 dk geçmeden kusmaya başladım. Doktora gittim şeker ve tansiyona baktılar ultrasonla bakmadılar kanaman yada başka bir rahatsızlığın yoksa sorun yok demektir dediler ama ben yinede korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı ?