Kızlar Ankara’da tüp bebek yaptıran var mi aranızda. Nerede yaptırıp memnun kaldınız veya kalmadınız. Dr Recai Pabuccuya giden varsa merak ediyorum , tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Bu arada ben de tüp bebek için uğraşıyorum, eşimde DNA hasarı var. Benim de amh düşük. Zor vakalarda iyi bir doktora ihtiyacım var.