Ebruadaduru cinsiyet tahmininden çok ben nasıl bir doktor olduğu konusunda Bilgi vereyim size 5 yıldır tanıdığımız bir doktor çok ilgili alakalı eli çok hafif normal Doğum da da sezeryan da Doğumda da eli çok hafif hastaları dikiş şikayeti çekmiyor benim ilk bebeğimin kalbi durdu ölü bebek kürtajı oldum Bülent hoca yaptı kürtaj sonrası ağrı kesici bile almadım önce Allah’a sonra Bülent hocaya güveniyorum övgüyle bahsettilecek bir doktor