Kızlar 36. Haftamdayım doktorumla bugün doğumu konuştuk normal mi düşünüyorsun sezaryen mi diye sordu ? Ben açıkçası ikisinden de korktuğumu belirttim normali çok istediğimi fakat korkularımın olduğunu dile getirdim çok pinpirikli bir insanım ne yapacağımı bilemiyorum karar vermem gerekiyor sizin tavsiyeleriniz tecrübeniz nelerdir