Haticemehmett Şekerim normal çıktı ama doktor suyun fazla dedi ekmek meyve tatlı yeme dedi sizdede başına gelen varmi 21.haftadayim
Krtcm Haticemehmett benimde öyleydi karnım büyüktü sadece tatlı yeme sebze ağırlıklı beslen demişti drum
Mavisim3457 Haticemehmett 25.haftada bana da dedi şeker testi istedi, ben de de çıkmadı. Kısıtlama söylemedi. Endişe etme canım bir hafta dikkat et düzeliyo. Dengeli beslenme ve yeşillik yersen düzelir
Bestesimmons Haticemehmett Bana da 2 gün önce suyumun fazla olduğunu söyledi doktor. 3 beyazdan uzak durmalıymışım. Aşırı tatlı tüketen biri olarak benim için çok zor olacak
Krtcm Bestesimmons insan herşeye alışıyor valla bende tuzsuz yapamam ama tansiyon riskinden tuzsuz yıyorum
Mavisim3457 Haticemehmett Su azlığı daha riskli. Su fazlalığı inan yemene dikkat et toparlıyor. 🥰 Bana dediği zaman farklı olarak karpuz yemiştim. Daha yemedim toparlıyor. Allahım sağlık versin ikinizede inşallah.