hulyaca Elifdddd benim ilginçtir ki 3. Gebeliğimi bile 24 lerde tam hissettim. Kilo desen diğerlerinde de aynıydım. Anlamadım ama şimdi şükür 26+5 ile gayet hissediliyor 🌺
Elifdddd guzelanne01_ bende 14+1 ama doktora göre 5 gün falan öndeyüm herkes ikinci gebelik hissedilir diyor karnımda cok yok hissetmiyprumda en son 12 de gittim sıkıntımı oldu diyorum korkuyorum
Damla1623 İlk oğlumda 13. Haftada hissetmiştim çok şaşırmıştım 🙈 bunda da 12. Haftada hissettim gıdıklama şeklinde 🥹 şuan 29 haftalık baya kuvvetli hareketleri 🥰