Merve0715 31 haftalık hamileyim çıkmayan 20 lik dişim çıkmaya başlamış çok ağrım var diş hekimi müdahele edilip alınabilir dedi ama içim rahat etmiyor gebelikte böyle olan arkadaşlarım oldu mu çözüm olarak ne yaptılar
Heyecanlbkleys Merve0715 bende puanda yirmilik diş ağrısı cekiyorum iltihap yapmış antibiyotik verdi doktoruma sordum kullanabilirsin dedi iltihaptan sınra alınması gerekiyor 35 haftalığım o güzden doğumdan sonra ancak alınabilir
Merve0715 Secuuss anladım o zaman kadın doğum doktorumla görüşeyim teşekkür ederim belki uyuşturucu bir iğne yaptıkları için bebeğe zarar olabilir mi diye düşünmüştüm
Secuuss Merve0715 banada yaptılar kanalda ben 3 diş yaptırdım hatta her gidişimde kağıtla izin aldım ama doktor kontrol ediyor önce duruma göre izin veriyor yapılacak işlem vs