DilannBahtiyarr Kızlar vücudumu ayakta tutamıyorum başım çok ağrıyor kalbim hızlı hızlı atıyor ve uyumak falan istiyorum kalkamıyorum sizde de var mı böyle şikayetler kan değerlerim de düşük benim bu Arada
Canseel13 DilannBahtiyarr benimde aynı bu hafta birşey oldu hep yatmak istiyorum halsizlik bıkkınlık zaten gırla uyku sıfır sabahlara kadar otur gündüz uyu sarhoş gibi folanıyorum ayakta 😂
Hizligonzales DilannBahtiyarr benimde asiri agrim sancim oluyor cok cabuk yoruluyorum ne uyuyabiliyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum cok fenalardayim yemek yapasim bile gelmiyor evde 2yasinda bide.oglum var o olmasa hicbisey.yapmicam o derece
Eso66 Benim kan değerlerim normal aynı haftadayız ve bende sonlara doğru böyleyim hep uykum var kalkıp bişey yapasım yok 32 haftaya kadar hamileliğim on numaraydı hic bişeyim yoktu şimdi bu beni zorluyor 😅