Merhaba arkadaslar 13 haftalik gebeyim yüz icin buz lazere gidiyodum 2 seansa gittim ama 3.cu de hamile olduğumu öğrendim bıraktım suan 6 seansim var acaba zararlimidir doktora sormayi unuttum gittiğim salon 3 aydan snra gelebilcegmi söyledi ama ben bilmeden gitmek istemiyorum olmadi kalan seanslarima kiz kardesim girer oda oranın müşterisi yardımcı olursaniz sevinirim