elmas8 Kızlar hamile giyiminde neler önerirsiniz? Uygun fiyatlı marka ve kıyafetler neler? Kullanıp memnun kaldığınız tüm ürünleri öneri olarak yazar mısınız?
Dicle06 elmas8 ben dışarda hep elbise giydim hamilelik değil ama kendi salaş elbiselerim evde de suwen den aldığım alt üst şort takımlar var pamuklu rahat kesim onları giyiyorum
aminehumamoms elmas8 ben pijama takımlarını lcw dreamden aldım çok kalitei ve çok uygun takımlar 350tl gibi bişeyde emzirme sütyenimide ordan aldım 200dü tanesi bakmanı tavsiye ederim ben uzun kollu aldım hep aralık yapıcam doğumumu Allah izin verirse
Merve0715 Ben suwenden iki takım gecelik aldım elbise olarak bir de kadife sabahlık aldım doğumum ekime geldiği için belki soğuk olur diye düşündüm hepsi de uygun fiyatlı idi