mbs44_16 Kizlar nasil gidiyor benim sadece cok fazla istahsizligim var onun dışında bir sorunum yok. Sizin istahiniz nasil
Firstmomfirstchild mbs44_16 nefes alamıyorummm hava cok sıcak, calismak zorundayim. 17 haftada en azindan mide bulantilari gitti. Allaha sükür istahim cok iyi
Gamzeramo mbs44_16 keske benimde iştahım kesilse herseyi canim cekiyo zaten biraz kilom var doguma kadar akrep nalan gibi olmam inşallah 😂🤔
Zekiye45- Benim iştahsızlığım yok ama fazla da yemiyorum yani önceden nasıl yediysem öyle aynı gidiyorum hatta diyorlar nasıl hamile diye😅
mbs44_16 Firstmomfirstchild evet bulantilarin gitmesi bile o kadar iyi geldi ki birde istahim biraz açılsa
Zekiye45- mbs44_16 ben şuanda 22+0 haftalıkım prensesimle zaman ne çabuk geçiyor insan gerçekten anlamıyor ya senin cinsiyetin belli mi nasıl gidiyor hamilelik
Firstmomfirstchild mbs44_16 onu sürekli siz kendinizi yönlendireceksiniz. Meyve yiyin yogurt yiyin süt icin. Sık sık ama az az yerseniz acilir