Kızlar ben 23+0 ikinci gebeliğim hazırlıklara yavaş yavaş başladım benim kafamın karıştığı soru hangi ayda dogum yapacagim ilk gebeligim sezeryan olduum bunda da sezeryan olucam ama hangi aya denk geliyor bilemiyorum siz de durumlar nasıl planlı sezeryan olanlar hangi ayda oluyorsunuz hazırlık lar ne durumda 😊