Dilans Kızlar ben tecrubesizim ablama sordum ablam boşuna alma evde ne varsa onu kullan bisey olmaz dedi,bende acaba varken bebeğe de olursa niye alayim diye müsriflik yapmak istemedim. Ama bebekler hassas ve olmayacak dediniz alırım tabikide.. Yorumlariniz için teşekkürler 😊😊 bunu yazdım okudunuz mu. Herşey çok pahalı devir sağlıklı olacak şekilde tasarruf devri 😂😂