kahvesever__ hayırlısı olsunn güzel saglıklı doğumunuz olsun🌸 ben de 26 haziranda suni sancı ile dogurdum. İlk saatler cok kolay gecti hatta acılma olmayacak sandık korktum. 3 cm oldu açılmam dozu arttırdılar, suyumu patlattılar, açmak icin biraz elle mudahale yapıyorlar 😢 5cm açılma oldugunda dayanamıcam sandım gercekten zordu ve dayanamayıp epidural taktırdım. Asla taktırmam diyordum ama size tavsiyeem hic inat etmeyin dayanamadıgınız yerde soyleyin sonrası cok kolaylasıyor. Epiduralden bir saat sonra kontrol ettiler tekrar 9cm acılma olmustuu nerdeyse yatagımda doğuracaktım basını görüyorum dedi doktor ve dogumhanede 3 ıkınma sonucu dogdu bebisiim. Kolay birsey degil fakat unutuyorsunuz bebisinizi gorunce.