37+4 haftalığım 1 hafta sonrasına sezeryan için gün almıştım fakat dünden beri karnımda ağrı kasılma şiddetli ve sürekli suyum gelmedi tuvalete geçtikçe sarı sümüksü bir akıntım oluyor azar azar sizce doğum belirtisi mi napmalıyım yalancı kasılma mı bilmiyorum ortalığı ayağa kaldırmak istemiyorum kimseye söylemedim ?