rumeysaentt merhaba , ben ilk dogumumu GOP medicalpark da shahla hocada yapmıştım çok menmundum çok sakin bir doktordu. İkinci hamileliğim plansız olduğu sağlık policemde GOP Avrasya anlaşması var ilk kez haftasonu gittim Hatice hanıma , ilk muaneye için iyiydi sakin bir doktora benziyor kendiside. Sezaryan doğum olacak yine de doğum yapan varsa bu hastanede yorumlarınızı merak ediyorum. Bir de muaneyesi 850 TL idi. Ancak demirhayat sigorta hamilelik sürecinde yapılıyor şuan 30.000 TL peşin ücret ile bu hastanede 8 muaneye 8 kontrol detaylı ultrason hariç tum tahliller doğum ve yenidoğan bebek ilk kontroller paketin içerisinde bilginiz olsun böyle olması daha iyi. Doğum zamanı fiyatlar ne olur bilemeyiz 🙂