mbetuly Yarın tam 17. Haftama giriyorum ve doktora cinsiyet ogrenebilmek için gidicem en son 12. Haftamda ikili tarama için gitmiştim. Gitmisken yaptirmam gereken baska bir test varmı birde sizce cinsiyet belli olmuş mudur
mbetuly Esrafatih01 20. Haftamda Detaylı anomali taraması yaptiricam 3lu tarama testi nedir yaptirmak sart mi