Birbebetoannesi Dr um bugün sezaryen tahmini gününü söyledi.🌸 (İnşallah zamanında gelirde hayırlısıyla bebişlerimiz) Bi duygusallaşmadım değil 🥲 Sizde durumlar nasıl ?
sipsibel Birbebetoannesi ben de 33 üm ve bir şey sormak istiyorum kızlar bugün ilk kez nstye bağlandım ve doktor biraz ağrın var dedi nstde ama ben hissetmiyorum dedim o da eve git ağrı hissedersen gel dedi böyle bi şey yaşayanınız oldu mu
Hhbnhbnjvv Yarın 33e giriyoruz bas gelis yapmamıs bebegim daha doktor 15 eylule kadar donerse donecek dedi donmezse sezeryan🥺 ustune 2 katda kordon dolanması var. Saglıkla gelsinlerde nasıl gelirlerse gelsin