Minakannesis zlm077 5 gün önce öğrendim ve yarın adet günüm erken gebelikte 2 çizgide kırmızıydı ve saniyesinde çıktı dünde kan testi verdim 597 çıktı
Blackkcat zlm077 3hamileliğimi de öyle öğrendim ama hepsi erken yumurtlamaydı öyle gittiler,biri 6,9,8gün önce sipsilik çizgilerle öğrenip 2günde bir adete kadar koyulaşan çizgiyi görüp kan testini öyle verdim bat tarihimde ya da 1gün sonra
AFamfs zlm077 bende Bi hafta kala öğrenmiştim beta hcg miydi hamilelik değeri 83 çıkmıştı çok çoook yeniydi 😁
Merve3444 Benim dün adet günümdi olmadım erken gebelık testi yaptım 7. Dk da ıkıncı silik cızgı çıktı ama daha kan vermedim bı kaç gün daha bekleyıp tekrar testı tekrarlamayı düşünüyorum ondan sonra kan vermeyi düşünüyorum
zlm077 Test yapmadım kendimi tuttum ama adetime 4 gün var bugün pembe leke gibi bisey geldi ne önerirsiniz test yapmalı mıyım ?
zlm077 Ya çok umutlandım ondan hevesim de kırılmasın diye gecikmeden test yapmak istemiyorum :) sadece mide bulantısı ve bu lekelenme oldu başka da belirtim yok çünki
zlm077 Ben bu kan değer olayını anlamiyorum ya 0.19 ne oluyor bana 1 hafta sonra kan testini tekrarlamamı söyledi doktor