nurkarakoc Özele kontrole gidiyordum hamile olduğumdan beri doğum parası 15 bin lira dedi bende devlete gitmeye karar verdim devlette ki doktorumda dosya almamı istedi ilk kalp atışını duyduğum andan itibaren ki bilgileri özel dosya için para alır mı
Esrafatih01 nurkarakoc bende ilk ozele gittim araba olmadığı için gidemiyordum ilçedeki devlet Hastanesi’ne geçtim. Hiç dosya felan demediler gebelik boyunca da böyle devam ediyor
nefessmommm nurkarakoc özele gidince bir dosya verdiler bana verdikleri kağıtları içine koyuyordum tahlil sonucu ultrason görüntüsü falan para alacaklarını sanmıyorum zaten alacaklarını almışlardır muayene ücreti tahlil ücreti falan
nurkarakoc nefessmommm Sadece muayene ücreti alındı hep özeldeki doktor kan için hep sağlık ocağına yönlendirdi