Falancahanim Selamlar💌 21+4 ve detaylımızın sonunda cinsiyetimiz kız 🐣🌸 aklıma gelen tahmin eden kişiler şöyle onlara teşekkür ediyorum 🐣 @dolunayes @Mustafayigitvebeytugannesi @Ulvana Bunlar aklımda başka varsa hatırlamıyorum:)) Haricinde tüm belirtiler ve rahat hamilelikten dolayı çevrem kesinlikle erkek diyordu :)) bir kez kustum oda ilk başlarda çok çok rahat bi hamilelik elhamdülillah nazar değmesin 🧿 demek ki cinsyetle belirtinin alakası yokmuş 🦦🌸
Mustafayigitvebeytugannesi Falancahanim aaaa hatırladım seni canım yeni mi ogrendin saten kız olduğu belliydi gözün aydın Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌺🥰
e_blue_sky_a Falancahanim benim de öyle dediler. Mide bulantısı oldu ama şükür rahatım. 12de doktor erkek olabilir Bi ihtimal dedi. 14+3 üz bugün fetal dna sonucumuz geldi kız dediler hiç beklemiyordum çok duygulandım
Falancahanim Mustafayigitvebeytugannesi Evet yeni öğrendim bu zamana kadar kaldı maalesef ☺️teşekkür ediyorum 🙏
Falancahanim e_blue_sky_a Bana doktorum kıza benziyo ama net değil demişti hamdolsun bugün netleşti 🥹çok sevindim erkek olsaydı da sevinecektim ama hislerim kız idi sağlıkla gelsinler 🌹
e_blue_sky_a Falancahanim kız diyince kız oluyor genelde de, erkek diyince kordon sarkmış olabiliyor şayet bizde öyle oldu 😀
Falancahanim e_blue_sky_a Bugün bende net şahit oldum kordonun kan akışı oluyor ya, doktor gösterdi ve gördüm apaçık arada da başka bişey yoktu emin oldum kız olduğuna 😅
Bebekbeklrkn Cansut20 Sizede rabbim vermiş erkek gösteriyor bariz resimde belli canım niye sürekli değişmesini istiyorsun ne fark eder sağlık olsun