Asliss yaa bende ahşap rengini daha hoş buluyorum ama odadaki diğer ikealar hep beyaz o yüzden beşiği de beyaz alayım diyorum 🤔dediğin gibi o önü sonradan açılandan alıp yürüdüğü zaman direk açarım önünü girer çıkar kendi kendine 🤔böyle düşündüm. Aslında her türlü güzel duruyo iki renkte ama bir kere alınınca kararsız kalıyoruz diimi☺️