Benimde bu cumartesi doktorum 3 hafta küçük dedi. 34 haftalıktım. Olumsuz bir sey söylemedi ama bilgilendirmem gerekiyor dedi. Pozisyondan kaynaklı olabileceğini ekledi. Çünkü dik bir şekilde karnımda duruyor kafası yukarıda. Yapabilecek bir sey yok. Doğumdan sonra doktorum kafa ölçümünü yaparız dedi. Olumsuz konuşmadı ama ben yine de çok kafama taktım. Sağlıklı doğsunlar başka bir sey istemiyorum.