Bana da sancım 33haftada tutunca iki tane vuruldu erken doğum riskim vardı bebeğim hep doğum pozisyonunda gelişimi de iyi maşallah bir gece yattık ağrı kesiciler serumlar falan durdurdular doğumu bekliyoruz bakalım şimdi 38. Haftamdayım korkmayın bence gelişimi iyiyse sorun olmaz