asilinannesi_ Fatos43 normal bebek geliştiği için oluyor benimde oluyor doktoruma sorduğunda çok normal herkesin bünyesi farklı, bazıları çok hisseder bazıları az hisseder demişti korkmayın kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz
Fatos43 myangelson şiddetli değil de adet olacakken bu ağrı girir ya öyle giriyor 5-10 dk falan sürüyor
myangelson Fatos43 normal dayanabilecek bir ağrın varsa normal ama eğer siddetliyse dayanamiyorsan falan doktora gitmelisin