Bussra_1809 Düşükten sonra hemen hamile kalabilir miyim ikinciye tekrar qynı şeyi yaşar mıyım 8 haftalık bebeğim kalbi durdu ve düşük yaptım
1palyaco Bussra_1809 bence 1adet dönemi bekleyin . Bende 8haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum doktorum üç ay bekle dedi rahim toplasın diye . Kürtajdan sonra adetim pıhtılı koyu kırmızı oldu 45günde iki kez adet gördüm . Doktorum işte bu yüzden üç ay korun dedim rahmin kendini toplaması lazım sonuçta işlem görüyor orası falan dedi . Yani benim doktorum bu şekilde dedi sizin doktor bi süre belirtmediyse korunmazsanız eğer adet olmadan önce bile gebe kalan var .
Yorgunanneee21 Bussra_1809 3 haftalıkken düşük yaptım 2 hafta sonra yine hamile kalmışım şuan 8 haftalık
alleynagg18 Bussra_1809 bende 17 haftalıkken düşük yaptım şuan ikinciye hamileyim ve 18 haftalık. 3 ay sonra hamile kaldım
Sumeyyealts 1 ay adet olmayı bekledim ikinci ay denedim olmafı 3. Ay hamile kaldım kalabilirsin ama öncesinde genetik testlerini yaptırmanı öneririm benim hem bebekte kromozomal bozukluk vardı hemde kanımda pıhtılaşma çıktı şuan iğne kullanıyorum
Sumeyyealts Srp53 ilk düşüktü ben özellikle istedim hastanede de tıbbi genetik bölümü vardı ordan yolladık
Srp53 Sumeyyealts peki açıklama olarak sadece kromozom bozukluğu mu diyorlar yoksa geniş bi açıklaması var mı sanırım ilk haftalardaki düşüklerin çoğu kromozomal oluyor
Bussra_1809 Elif_p peki kanamanız ne kadar sürdü benim sadece cumartesi günü yani düşük yaptığımda kanamam oldu bugün artık gelmiyor sadece lavaboda peçeteye geliyor normal mi bugün 2.gün
Sumeyyealts Srp53 doktorla konuşmaya gittiğimizde detaylı anlattı tabiki yumurta iki spermle döllendiği için 69 kromozomlu çıktı bebek normalde 46 olması gerekiyordu
Elif_p Bussra_1809 evet canım normal benim de bir kaç gün sürmüştü azar azar sonra kesildi ondan sonra bir ara kanama oldu 20 gün sonra falan o da kısa sürdü bir sonraki adetim zamanında oldu ondan sonra da hamile kaldım zaten doktorunuza sorun mutlaka korunma meselesini bize ilk 2 haftadan sonra hiç korunma önermedi çünkü sorun yoktu pıhtı vs gibi
Jesca Bussra_1809 denememize rağmen bir sene boyunca hamile kalamadim..doktorumda bir sene ara vermemi söylemişti ..tam bir sene sonra aynı ayda hamile kaldım
Beyzanrkrkmz Bussra_1809 benimde aynı şekilde düşük oldu ama bi ay sonra tekrar kaldım sadece progestan başladım o süre boyunca