Zeynepayse Arkadaşlar yenidoğan bebekleriniz için 0-3 aylık mı 3-6 aylık mı kıyafetler alıyorsunuz? Bebeğim kilo olarak biraz cılız gözüküyor ultrasonda tabi kaç kilo doğar bilemem ama max. 3 doğacak gibi kıyafet konusunda çok kararsızım
Jesca Zeynepayse bence ilk aylar için 0-3 almalısın hastane çıkışıda alabilirsin daha sonraları kilosuna göre büyük beden tercih edebilirsiniz😊
Semaazz Zeynepayse ben sadece hastane çıkışlarını küçük aldım o da mecburiyetten diğerleri 9 aylık 18 aylık falan çabuk küçülsünler istemiyorum. Hatta e bebekten pijama takımı söyledim 3 yaş 😂😂 birde e bebeğin kalıpları çok dar
Ozlm_31 Zeynepayse 2 3 tane takım dışında hepsi 0 3 aylik ikizlerim olck muhtemel çok küçük olacaklar bol bol şeyler giydirmek istemiyorum 15 takım fln aldım ikisi için büyüdüklerinde gene alırım ztn kış bebeği olcklar e 4 ay sonra da yaza girecgz şimdilik kışlık 4 ay giyecek kdr kıyafet aldk yaza girince büyüdüklerinde ona göre alacagz
Zeynepayse Jesca hastane çıkışı aldım o hariç 3-4 tane de alt üst takım birkaç tane tulumu var ama sanki az gibi geliyor daha fazla 0-3 ay almalı mıyım yeterli mi geri kalanları biraz daha büyük mü alayım
Jesca Zeynepayse bu kadar yeterli bence..benim doğumum kasıma denk geliyor altı tane alt üst takım ve iki tanede tulum aldim .. bebeğin buyudukce ihtiyaca göre alırsın
Zeynepayse Birde hastane çıkışları çok küçük geliyor gözüme gerçekten o kadar küçük mü doğuyorlar 🥹 ama hangi markadan baksam hastane çıkışları boyu standart