Bende henüz 7+2 haftalik hamileyim. Kasık ağrım olduğunu söyleyince doktorum hapını verdi. Dün yazmıştı alamadım henüz ama dünden beri bel ağrım var. Kasık tarafimdan çok sancılanmiyorum ama sıcak tutunca geçiyor gibi. Bugün eşim işten çıkınca alacak inşallah. Acaba hapı kullandığımda bel ağrım da geçer mi