daisybebek aynı sorunla müzdaribim yaa 3,5 yaşında bir oğlum var 2.ayımda sorunsuz bir şekilde tuttu ama 2. Deniyoruz olmuyor son 1 senedir polikistik overim var ondan kaynaklı ama ileri düzeyde değil inan çok canım sıkılıyor bu ayda bir umutla hayırlı haber bekliyorum🤲😓