Mucizemgeldi Bebeğin bir iki hafta önce gitmesi ne demek sorun teşkil ediyor mu ve şekerle alakası var mı önde gidiyor diye şeker yükleme testi istedi mi doktorunuz
berenmomss Mucizemgeldi evet canım şekerden şüphe ediyorlar 1 hafta önden gitmesi çok sorun değil ama 2 hafta olunca doktorum korkuttu bizi. Şeker çıkmadı ama çok Tatlı yemekten olur dedi bende tatlıyı kestim düzeldi
Oznurckr Mucizemgeldi şeker yükleme testini her doktor ister bebeğim gelişimiyle alakalı değil, bebeğin 2 hafta önde gitmesi veya geride gitmesi doktor tarafından normal karşılanır önemli olan gelişimin 2 hafta açıklıktan fazla olmaması
Esrafatih01 Mucizemgeldi şeker yüklemeniz temizse genetik olabiliyor iri bir bebek olacak demek sorun teşkil etmez
Egeminannesi Mucizemgeldi bende 3 hafta önde diye istedi ama şekerde çıkmadı bebeğin kilosu ya da boyu uzun olunca oluyomus
Esrafatih01 Mucizemgeldi ben 24 de yaptirmistim 75 mg lik ama isterseniz sağlık ocağında açlık ve tokluk kan şekerine baktırın ona göre bilgi verirsiniz doktora