miniginannesi-1 Gece sol tarafında sanki kesilmiş gibi acı ve batma hissi ile uyandım Sabah uyandığımda geçmişti ama şimdi tekrardan ara ara oluyor normal mi
Miamor0121 miniginannesi-1 benimde 1 aydir sol taraf oyle hatta benim gobek solundan vajinanin oraya kadar batma oluyor neden bilmiyorim ama korkutuyo bazen