Kızlar günaydınlaarr.
Benim saat öğlen 4 den beridir sancılarım var ve bazen düzenli bazen düzensiz. Şu zamana kadar uzanınca geliyor ayakta bişeyim yok kalktığım zaman geçiyor. ağrılarım aynı adet oluyormuşum gibi belim bacaklarım kasıklaarım vs. Popomda baskıda hissediyorum.
Dün 4 den beri bu zamana kadar sizce normal mi gitmelimiyim doktora ?