simgennur0 Ovğlasyon testim biri silik çizgi bmyle biri normal çıktı ne demek bu övülasyon testi yap dediler yaptım ne demek bu şimdi
Tuubaoz simgennur0 forumda sol üst köşede üç çizgi var oraya bas resim yükle yazar ordan kopyala yoruma yapıştır
Tuubaoz simgennur0 foto atar mısın bende 5 gun kala ovulasyon testi ile öğrenmiştim bide varsa gebelik testi de yap
simgennur0 Patito__ hayır. I test ne işe yarıyor yani hamile olabilirim mi demek yada kalabilirim mi demek
Mzzz simgennur0 hayır bu dediklerini göstermiyor sadece senin yumurtlama zamanını gösteriyor yumurtlama olduğunda ilişkiye giriyorsun tutar mı tutmaz mı onu ancak Rabbim bilir 🙏😇 eğer gebelik var mı diye bakmak istiyorsan gebelik testi almalısın ovulasyon testi ile gebelik testi yapanlar olmuş iki çizgide aynı koyulukta çikiyormus sanırım ne kadar doğru bir bilgi bilmiyorum yada ne kadar güvenilir bilemem 🙏😇
Patito__ simgennur0 ovulasyon testi hamile kalmak icin hangi gun daha cok sans var onu gösterir yani dogurganlik donemlerini iki cizgide koyu ciktiginda en dogurgan gun anlamina gelir intten arastirabilirsiniz detayi
Tuubaoz LovelyMom_ benim 4-5 gün kala cikmisti ama tabi ayni ay yumurtlamayi gormustum daha oncesinde
Tuubaoz Dneglr sizin düşünceniz ben bir gebenin günlüğü ile ilerliyordum ozamanlar yumurtlamadan 12 gun sonra falandi öyle bi yapmak istedim ovu testi koyu çıktı hamilelik testi yap dedi yaptim cokta silik olmayan pozitif gördüm
LovelyMom_ Tuubaoz suan bende de 4-5gün var, korkuyorum yapmaya,zamanı bekliyorum İnşallah hayırlısıyla hamile olurum🤲❤️ Allah isteyen her kese nasip etsin inşallah,her kesin evinden çocuk sesi gelsin inşallah🥹🤲