Melisahsendursun Merhaba arkadaşlar 5aylik hamileyim saçlarımın uçlarında kırıklar var acaba kestirsem hani hiç kestireni duymadim ikinci hamilelik ilkindede kestirmedim
Aysee1123 Melisahsendursun 5-6 kere kestirmişimdir ben çok sık kestiriyorum çünkü 32. haftanın içindeyim 🤪 Rahat olun inanmayın şöyle uyduruk şeylere
Aseer Melisahsendursun kestirebilirsin canım, bu sıcaklarda ben çok zorlandım 3. Ayımda daha kestirdim saçlarımı
Twobabysmom Melisahsendursun İlk hamileligimde 3 kere kestirdim şuan da saçlarım çok bunaltıyor ama ilk defa bu kadar uzattığım için kıyamıyorum ama sürekli keseyim artık diyorum bu gidişle keseceğim 😅😅
mommys1 Melisahsendursun bende kestirmek istiyorumda saçıma kıyamıyorum ne kadar sinir olsamda belimde sayılır 😂
Semasyy Melisahsendursun 10 gün önce kestirdim 22 haftalık gebeyim değişik şeylere inanmayın nolur kestirin gitsin 😭😭