Elifmommm14 iki arkadaşım aynı dönemde doğum yaptı. Birinin otomatik birinin manuel sallanan ana kucağı vardı. İki bebekte kendinde olanı istemeyip diğerini istiyordu. birinin bebeği otomatikte asla durmadı sürekli ağladı değişim yaptılar. Baktılar ki manuel sallanan da duruyor 😂 böyle bir yanı da var onu da hesaba katın.