Demetus hayır benim 1 ay oncesine kadar normal geldigi gibi dogum yaparim diye dusunuyordum ama zaman yaklasinca oylenolmuyormus malesef insani bi endise kaygi kapliyor kafam karmasık olunca doktorumla gorustum oda bana suan normal doguma engel birsey gorunmuyor bunu oneririm ama genede senin tercihin tabi dedi.
Bende dusundum tasindim bazi korkularimdanndolayi esimle sezeryana karar verdik.
Ben daha 7 yasindayken annem kiz ksrdesime dogum yapmisti cok zor bi surecti dogum esnasinda kalp atislari yavasladi cikarirken zorlanildigi ivin ters cektiler bebegi sol kolu engellei ölü dogum oldu kalp masajiyla geri getirildi ve 3 ay yogun bakimda yatti bu sure sarfinda hep uyudu kendi nefes alamadi makinelere bagliydi ve 1 yasina kadar makineden beslendi normal yiyemedi. Bunlarin hepsi benim psikolojik olarak etkiledigi icin ozaman simdide korku olarak kaldi ve bu yuzden riske atmak istemedigim icin sezeryan istedim. Cok olsa 1 ay cekerim belki agrisini sizisini duruma gore ama icim rahat eder diye.