Tubabebe MerveH11 kestiremedim ben ya içim rahat etmezdi, doğumdan sonra kırk çıkar çıkmaz kestirecem inşallah
Nazlimom MerveH11 canım bebeğin ömrü saç kesimine mi bağlı? Allahtan başka kimse bilemez hamileyken 2-3 kere kestirdim rahat ettim kestirince sende kestir değişiklik olur😄😇
MerveH11 Nazlimom Bende öyle düşünüyorum 😄 İnsan gerçekten bu gebelik sürecinde bir değişiklik de arıyor o da var bende ☺️
minikmucizeemaak MerveH11 Bebeğin ömrü saça bağlı değil Rabbim belirliyor elbet, hurafe olduğunu da biliyorum. Ama Allah korusun bir sıkıntı ile karşılaşsak kendimi suçlarım diye kestirmiyorum 🫠
minikmucizeemaak MerveH11 sağlıkla kavuşalım inşAllah 🫶🏼 Üstelik hamile kalmadan önce siyah saçımı bi kuaför hatası ile açtırdım uçları aşırı yanık, biran önce kestirip siyaha boyatmak istiyorum. Doğurayım hemen kuaföre 😂