Mikoosu gerçekten sıkıntılı bir durum ben ikinci kez serklaj olduğumda doktorun anlaşmalı olduğu hastane tasiniyormus güya o sebeple o kadar bakimsizdi ki pislikten gecilmiyordu nefret ettim hasta bakicilar hemsireler falan çok ilgisizdi çok kötüydü gerçekten ağrım vardı bir iğne bile vurmadilar ameliyattan çıktım karnım aç diyorum yemek yok çıkın dışarıdan alın diyorlar spinal olduğum için uyuşukluk geçmedi bulunduğumuz yerde de çorba satan yer yok eşim araya araya anca tavuk suyu bulmuş zorla onu içmeye çalıştım o da midemi bulandırdı kusturdu beni 🤦🏻♀️ hastane çok önemli yani ama eminim hastane bu kadar kötü olmaz bence..