Aybarssmom_ Ben şuan diyetisyene gidiyorum ama 15.haftada başladım son 3 ay diyet yapılmadığını söyledi ilk 3 ayı bilmiyorum doktorunuza gittiğinizde danışabilirsiniz
Buketpendik Bende şeker olduğu için direkt diyetisyen önerdiler ama 3 diyetisyene gittim devletin ve hastanenin hepsi aynı listeyi veriyo şekeri hamuru karbonhidratı kesmek gerekiyor