Ozlm_31 Merhaba herkese 26+3 ikizlere gebeyim inanılmaz bir göbek ağrısı yaşıyorum elimi bile vuramiyorum ne iyi gelir bilen var mı
Ezgikrgz Ozlm_31 Benimde öyle 26+6 yız bazen sağı bazen solu ağrıyor ve kendilinden geçiyor sanırım bebek büyüdüğü için baskı oluyor o yüzden geriliyorda hissediyorum.
BirazbundanBirazondan1 Ben doktora sormuştum göbeğim ağrıyor diye karın büyüyor demişti. İğne batar gibi ağrıdı. Göbeğin çatlaması diye ne sürüyor ise onu sür demişti.