Umudum1903 Doktorun bana söylediklerini yazıyorum bende. Aşağıdaki yorumlarda da yazmıştım aslında gözünüzden kaçmış sanırım 14. Gün adet günün sayılır test yap negatifse 2-3 gün daha bekle eğer hala adet olmazsan bana muayeneye gel çünkü adet olman lazım kist vs olmuş olabilir bakarız demişti. 14. Gün silik görmüştüm bende.