Eylul_annesi52 Kızlar ikili tarama testinde free beta hcg 50 üzerinde ise kiz altında ise erkekmiş diyorlar doğru mu acaba
Aybarssmom_ İlk defa duydum şimdi baktım da benimki 50 altında oğlum olacak 🤣 gerçek olmaz tabi ama bu zamanlarda sabırsızlıktan böyle tespitler yapmaya çalışmak eğlenceli oluyor 🤣
0911 Eylul_annesi52 bazı doktorlar neden bilmiyorum söylemiyorlar dün gittigm doktordan çok memnun kaldım kendimi özelde muayne oluyomus gibi hissettim