Bana doktorum kaşıntın olursa diye mantazol kremi verdi, dove sabunla dışını yıka duşta ardından kremi sür dedi. Bunun dışında herhangi bir şekilde ürün kullanmamamı söyledi. Duyla dış bölgesini temizlemek yeterli, iç kısmı zaten kesinlikte temizlemiyoruz dedi. Ben de bu şekilde yapıyordum zaten. Çok nadir hafif kaşıntı durumunda da elma sirkesini seyreltip siliyorum tuvaletten sonra o da iyi geliyor