Günaydın canım.. Bi sana anlatabiliyorum. O yüzden haber vermek istedim.. Bugün en az 150lerde beklerken hanımlar merhaba.
cuma günü 49.23 çıkmıştı. Bugün 71 çıktı.. Sanırım ben progestan içiyorum diye değer düşmüyor yükseliyor.. Sanırım içmemek en iyisi. Zaten haftasına bakarsak 4 5 haftalık gebeliğe göre az bi rakam. Yoruldum valla artık. Napayım neler yapayım artık bilmiyorum 🤷🏻♀️ bu 3.kayıp olacak. Bu süreçte genetik test yaptıran varmı varsa yazabilir misiniz? Nerede nasıl ve ne kadara yapıldı.